Ola magnell

Hej hej :)
Sitter och äter youghurt med flädersmak och mussli som kvällsmat<3
Har hunnit med allt jag skulle göra innan jag skulle då och lägga mig men tittar nu på klockan
och inser att jag blir lita sent i säng idag igen. Har aldrig haft problem att somna men nu de
senaste har jag legat vaken länge innan jag somnar, beror nog på så oregelbundna arbetstider.
Sitter och lyssnar på spotify, lyssnar på Ola Magnell, sjukt skön gubbe.
älskar hans knasiga texter och hans fummiga stil han sjunger de på..
Dagens låt:

OLA MAGNELL - MIN HÄST HAR BLIVIT SJUK


Men nu är det dags att gå och lägga sig <3
Love

Bra dag på jobbet =)

Idag har det vart en bra dag på jobbet jobbade över en timme och det var mycket tur det annars hade dom vart överkörda på jobbet =) Nu tänkte jag ta mig en dusch och städa upp lite här hemma, ska försöka att lägga mig lite tidigare ikväll efter som jag börjar 8 i morgon.
Har ju totalt glömt bort att köpa 20 års present till min kompis.. vad köper man till en tjej som 20 års present ?!?!?!?!
Har ni några bra tipps?
Skriver nog kanske nått inlägg lite senare =)
Love

God morgon !!

Hinner skriva ett litet in lägg nu på morgonen.. Det va inte så besvärligt att gå upp idag i allafall.
Är dessverre sjukt miss nöljd med håret idag.. misstänkte att det skulle bli så.. man vänjer sig sen så ser man det inte på ett tag och vipps så ser det förjävligt ut :'(
Har inte råd tt fixa det denna månaden heller efter de flesta pengarna ska gå till bilen..
Hoppas att den startar nu den brukar göra så ibland att den inte vill , spec när det regnar vilket det gjort hela natten.
önska mig lycka till så ses vi när jag kommer hem !!
Love

Good natt !!

Nu har jag gjort något dumt känner jag, fastnade ju här framför datan och orkade inte bry mig att tiden rann iväg. Hoppas jag kommer upp till jobbet i morgon :) Rätt nöjt med designen nu ( obs. den e bara tillfällig )  Nu börjar jag få hum om hur det funkar. ( Vilket jag borde haft för längesedan efter som jag pluggat media i tre år :)
Sen ska det bli roligt att kunna göra en fräck design :)
Men nu måste jag sova det börjar fladdra för ögonen på mig, hörs i morgon om jag inte somnar direkt efter jobbet
<3 Love.

Va händer med Kungar av tylösand ?!

E någon slags klipp från alla avsnitt eller :( Såg ju fram emot sista avsnittet nu ju :O
Sitter ju och kollar igenom bloggar istället ..  tänk va mycket tjejer det finns ändå :) många läsvärda bloggar..
längtar tills min kommer igång lite mer :) Hjälp mig <3

Vad klär man ut sig på Hallooween ??

Idag har jag tillbringat 3,5 timmar hos frisören hon är trevlig att gå hos men jag blir ju inte så nöjd, nu är jag alldeles för ljushårig och det är rött i topparna så där fult miss färgat. Dock inte så farligt men ändå störande. Morsan totaldissa mig direkt när hon såg det.

I morgon ska jag i allafall jobba 11.45-19.00 sen är det jobb hela Hallooween helgen =( Ska i allafall till en kompis på fredag hon sk aha inflyttningsfest och alla ska va utklädda :)
Jag och min respektive tänkte klä ut oss till ett balpar med Tim Burton stuk på det hela ..
Jag ska ha min bal klänning och han ska ha sin kostym, vi ska ju vara nyktra (eftersom jag jobbar morgon på lördag) drf vågar vi ta de kläderna . Kommer bli riktigt bra =)
Vad tänker ni klä ut er till på halloween, jag är sämst på sånt :) behöver ett grymt tips till min personalfest den 8 november :) så har ni nått grymt tips kommentera det !!!! =)
Nu ska jag kolla på Kungar av Tylösand hörs i morgon =)

Lite om mig.

Jag är ingen tjej som passar in i mode välden, det gav jag upp tidigt i mitt liv. Jag liksom intresserades inte av det så jag har valt att bara va. Köpa de jag har råd med och det jag tycker är snyggt, och hittills har det funkat bra =)

Jag föll inte för mode, men jag föll för nått annat:
Rockabilly,
älskar snygga pin up gilrs uppklädda med sina väl uppsatta hår.
Grymt snyggt klädda killar..
Längtar så tills jag kan köpa min egna amerikanare, diggar tjejer med heta bilar =)
Jobbar vissa dagar, inte så mycket som jag vill men jag klarar mig. Denna månadenär den första nu som jag inte har tänkt att slösa bort allting utan att spara lite med=) Bilen skall in på verkstad på onsdag och det är nog ingen billig sak dom kommer berätta för mig att jag måste beställa hem från Italien.. Det är nämligen en databox i bilen som är kass troligen.
På fritiden slappar jag så mycket jag orkar, fast nu de sista har jag börjat träna på Sportlife vilket jag gillar grymt mycket =) Dags kanske att försöka slipa på sin kropp även fast det aldrig funkar ändå.
Är även i ett förhållande, 10 månader långt nu tiden går snabbt.

En ny blogg

Ny blogg får väl se hur det går =)

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0