Ola magnell

Hej hej :)
Sitter och äter youghurt med flädersmak och mussli som kvällsmat<3
Har hunnit med allt jag skulle göra innan jag skulle då och lägga mig men tittar nu på klockan
och inser att jag blir lita sent i säng idag igen. Har aldrig haft problem att somna men nu de
senaste har jag legat vaken länge innan jag somnar, beror nog på så oregelbundna arbetstider.
Sitter och lyssnar på spotify, lyssnar på Ola Magnell, sjukt skön gubbe.
älskar hans knasiga texter och hans fummiga stil han sjunger de på..
Dagens låt:

OLA MAGNELL - MIN HÄST HAR BLIVIT SJUK


Men nu är det dags att gå och lägga sig <3
Love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man blir medlem på bloglovin.com. Där kan man lägga till olika bloggar så att man inte glömmer bort dom. Varje gång man tittar på bloglovinsidan så ser man om något nytt inlägg har komit upp från dom bloggar man läser. På det sättet har man alla bloggar man läser samlade på en och samma sida. Om du gillar min blogg och vill läsa den så brukar jag vara intresserad av att ta reda på vilka det är som läser min blogg. På det sättet ger vi varandra trafikutbyte så att vi båda får fler läsare. Är du intresserad?

2010-10-29 @ 00:31:41
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Elina

Om du vill bli lite inspirerad till dina outfits så kan du kolla in min outfitkategori. Säg gärna vad du tycker! =)

2010-10-29 @ 20:50:36
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0